2011. február 1., kedd

Eredményhirdetés

Örömmel tájékoztatom a tisztelt burgonyafogyasztókat, hogy a tegnapi napon lezárult a játék a krumplis ékszerekért. Vezérigazugatótanácsunk Játékügyi Főbizottságának Sorsolási albizottsága a ma hajnalban, a jeles orosz sportember, Borisz Jelcin emlékére tartott emlékülésén elvégezte a sorsolást, és ezúton közli a végeredményt, illetve a kapcsolódó részeredményeket.

(Talán némelyek azt gondolják, Jelcin nem sportember volt. Kérem ne tessék elfeledkezni arról a kimagasló teljesítményéről, amikor Oroszország női teniszcsapata megnyerte a FED-kupát. Jelcin a győztes labdamenet után a kb. másfél méter magasságban lévő díszpáholyból leugrott, és elsőként gratulált a játékosoknak. 73 éves volt ekkor. Másnap leváltották a testőrségét...)

A kis kitérő után a sorsolásról: Az ékszerekért pályázó játékosokat a jelentkezés sorrendjében beírtam egy excel-táblázatba, majd generáltam melléjük egy számot. Ez látható az alábbiakban:
Kitűző                                 Gyűrű
m___________ 0,62           m__________ 0,03
m___________ 0,28           m__________ 0,46
Suzy_________ 0,45          Suzy________ 0,01
Jámborka néni__ 0,19         Jámborka néni_ 0,27
Tengelicleány__ 0,83           Tengelicleány__ 0,42
Moorgit…____ 0,67           Moorgit…____ 0,64
Luli__________ 0,36          Luli_________ 0,63

A sorsolásnál "m" duplán lett figyelembe véve, mert Ő volt olyan kedves sziveskedni tetszeni kitenni a blogjában, hogy játék van. Luli is figyelembe lett véve, bár azt írta nem szeretne részt venni, de elfeledkezett róla, hogy ez itt nem kívánságműsor, ha beír valamit, vállalja a következményeit. Ugyanakkor azokat a jelentkezőket, kik orvosi szempontból tán nem tekintendők megalapozottan skizofrénnek, de biztosan tudom, hogy egy személyt jelentenek, csak egyszer vettem figyelembe.
 
A fentiekben ismertetett véletlen szám alapján a résztvevőket növekvő sorrendbe helyeztem, és sorszámmal láttam el. Ez látható az alábbi táblázatban.
A nyertes az lett, akinek sorszáma a legnagyobb prímszám, tehát jelen esetben a 7-es.
 
Kitűző                                 Gyűrű

1. Jámborka néni_ 0,19        1. Suzy________ 0,01
2. m___________ 0,28       2.  m__________ 0,03
3. Luli__________ 0,36      3. Jámborka néni_ 0,27
4. Suzy_________ 0,45      4. Tengelicleány__ 0,42
5. m___________ 0,62       5. m___________ 0,46
6. Moorgit…_____0,67       6. Luli_________ 0,63
7. Tengelicleány_ 0,83      7. Moorgit…____ 0,64

Tehát akik krumplis ékszerekkel ékesíthetík magukat:

Tengelicleány, aki a kitűzőt nyerte; és Moorgit, a búkott szakácsnő, aki a gyűrű boldog tulajdonosa lett.

A nyertesek felét Vezérigazugatótanácsunk a mai napon e-mailben értesíti, a másik felének postázási címét illetően pedig megkéri Jámborka nénit, hogy szíveskedjék közölni.

Ezúton is, és még egyszer, de nem utoljára szeretnék köszönetet mondani az ékszerek készítőjének, e blog hivatalos burgonyáskitűzőkészítőjének, Noéminek, aki nélkül ez a játék nem jöhetett létre. Remélem, hogy a blogjaink közti együttműködés legalább annyira hosszú távú és gyümölcsöző lesz, mint a magyar-szovjet kereskedelmi kapcsolatok egykoron.

Szeretném felhívni a tisztelt burgonyafogyasztók figyelmét, hogy még ezen a héten egy újabb burgonyás ékszerért pályázhatnak - egy nyakláncért.

12 megjegyzés:

Krumpliföld írta...

Soxeretettel gratulálok a nyerteseknek. :)))
Én be sem lépek egy pályázatba sem, csak ha úúújra gukker lesz a tét :)

Jámborka néni írta...

Tisztelt Blog Gratuláció és jókívánságügyi alosztályának Vezérigazgatója!

Én is sokk szeretettel gratulálok,különösen Moorgitnak a búkott szakácsnőnek(szerintem nem is tudja,hogy nyert)
Biztos Őrülne egy hivatalos emilnek,itt a címe:

anyamama56@freemail.hu

Jámborka néni

netuddki írta...

Krumpliföld: valószínűleg nem mostanában lesz új távcső, nagyon időigényes a készítése. Viszont vasárnap át tudom adni J. néninek.

J. néni: Köszönöm az értékes információt, már ki is küldtem a hivatalos értesítőt.

Kőrösi Mercédesz írta...

Óóó, még az a jó, h tudunk örülni más örömének is :((( :))))
Köszönjük szépen a remek lehetőséget!

@anglee írta...

Hellóbelló! Noémi javaslatára én is regeltem inkább erre az oldalra, és igen, szívesen vállalok krumplis karkötő készítést :)

noljyémi(¯`v´¯)hbsbbs írta...

Nagyon gratulálok mindenkinek!:D
És nagyon szépen köszönöm a megtisztelő bizalmat, és a felkérést, hogy elkészíthettem eme két ékszert!
Nagyon nagy örömömre szolgált ez az egész, és külön öröm a számomra, hogy én lehetek a blog hivatalos burgonyás kitűző készítője! Bízom benne én is, hogy gyümölcsözőbb és hosszabb távú lesz ez a blogtársi kapcsolat, mint anno a szovjet-magyar... ;) :D

További sok sikert, és jó term(el)ést kívánok!:)
A következő játékban már én is játszhatok:D

Névtelen írta...

Úgy látom, komoly nőuralom kezd kibontakozni, főszerk. úr felkötheti az alsóneműjét! :-))
Mikor lehet a nyakláncért pályázni? Nagyon tetszik!!
Suzy

netuddki írta...

m: Neked igazán nincs okod a panaszra, hiszen megnyerted az első játékot...

andelita: Burgonyafogyasztói üdvözlettel köszöntünk e virtuális burgonyakombájn fedélzetén. (Ezek szerint célba ért az üzenetem.) A karkötőt a blog olvasói, és mindazok nevében is előre köszönöm, akik csak a képeket nézegetik.
Márciusra lenne a játék fődíja.

Noémi: Igen, a blogok közti együttműködés töretlen, mint a helyi termelőszövetkezet kukoricása. És már játszhatsz is.

Suzy: Minden kérésed így teljesüljön - máris lehet pályázni a medálra.

Moorgit a búkott szakácsnő írta...

Álltalam mélyen tisztelt Igazgatótanács!Mélyen meghatódtam,hogy sziveskedtek engem kisorsolni!Tisztelettel megkérném önöket ha lehetséges,a Jámborka nénivel elküldeni(Természetesen átvételi elismervény ellenében)a dijat amit nyertem!Maradok tisztelettel:Moorgit a bukott szakácsnő!

EverYbodY írta...

Mér márciusi fődíj a karkötő? Addig Maga horgya?

netuddki írta...

Moorgit: Máris azonnali intézkedés tárgyává teszem kérésedet, a többi a postán múlik...

Evribodri: Azért, mert februárra már van fődíj. (Ez a hála, hogy éjt nappallá téve azon fáradozom, hogy minden bloglátogató elégedett lehessen, amint az látszik is a jobb oldalon a közvéleménykutatás eredményéből...9

EverYbodY írta...

Ha megszülte, nevejje :))) Nehogymá a hálát követejje.